elementarz
Liczba pozycji: 5
Pepiki – ebook
Mariusz Surosz
„Pepiki” to opowieści o ludziach. O ich losach, często tragicznych, ale także o wielkich zwycięstwach. Obok sławnych Czechów, takich jak pisarz Karel Čapek czy urodzony w Karlowych Warach Karl Hermann Frank, hitlerowski zarządca Protektoratu Czech i Moraw, poznajemy postaci mniej znane: amerykańską żonę pierwszego prezydenta Czechosłowacji, astronoma, który walczył o utworzenie wspólnego państwa Czechów...Data dostępności:
Data publikacji:
Superksiążka do angielskiego dla przedszkolaków – ebook
Aleksandra Pieczaba
Superksiążka do angielskiego dla przedszkolaków to obowiązkowa pozycja dla rodziców, którzy pragną zaszczepić w swoim dziecku miłość do tego języka. Zawiera podstawowe słownictwo, którego znajomość stanie się fundamentem dalszej nauki. Interaktywny elementarz do samodzielnej nauki przeznaczony jest dla najmłodszych i ich opiekunów. Książka łączy przyjemne z pożytecznym - uczeń nabywa wiedzę przez...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego statystyki kłamią – ebook
Darrell Huff
Zwięzła i przejrzysta analiza metod manipulacji statystykami, która wyjaśnia, dlaczego żyjemy w epoce terroru wszelkiej maści liczbowych zestawień Jeśli chcesz przechytrzyć lisa, poznaj jego sztuczki — autor wyjaśnia dokładnie, jak to zrobić w swoim książkowym klasyku Dlaczego statystyki kłamią. Od podkręconych wykresów i tendencyjnych prób badawczych, po wprowadzające w błąd uśrednienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Racjonalność: co to jest, dlaczego jej brakuje, dlaczego ma znaczenie – ebook
Steven Pinker
W XXI wieku ludzkość osiąga nowe wyżyny naukowego zrozumienia świata - a jednocześnie wydaje się tracić rozum. Jak to możliwe, że gatunek, który w niecały rok opracował szczepionki na COVID-19, wytwarza tyle fake newsów, znachorskich metod leczenia i teorii spiskowych? Czy czytanie książek może nas uczynić bardziej racjonalnymi? Czy może pomóc nam w rozumieniu, dlaczego na świecie jest tak wiele...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt viralowy – ebook
Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...Data dostępności:
Data publikacji: