konsument
Liczba pozycji: 4
Jak odzyskać pieniądze z polisy, funduszu, funduszu inwestycyjnego, ubezpieczeniowego – ebook
Adrian Markowski
Zakłady ubezpieczeniowe próbują nas — konsumentów — naciągnąć na każdym kroku, obiecując wysokie zyski, „zamrażając” przy tym kilkutysięczne oszczędności na 10—15 lat. Co gorsze, wcześniejsze wycofanie tak wpłaconych środków (zazwyczaj dzieje się to po tym, jak konsument orientuje się, że był to nienajlepszy pomysł, ponieważ środki zamiast rosnąć — drastycznie maleją) obciążony może zostać opłatą likwidacyjną...Data dostępności:
Data publikacji:
Pompy ciepła - co musisz wiedzieć jako elektryk – ebook
mgr inż. Janusz Strzyżewski Karolina Dębowska
Pompy ciepła to urządzenia grzewcze, które wykorzystują zarówno energię pobraną ze środowiska, jak i doprowadzoną do nich energię elektryczną. Głównie wykorzystywane są zasoby naturalne, których procent użycia wynosi około 75%, natomiast pozostałe 25 % stanowi prąd. Jest to coraz popularniejsze źródło ogrzewania domów oraz bieżącej wody. Rozwój technologii sprawia, że stają się coraz tańsze w eksploatacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Problematyka metafizyczna we współczesnych naukach biologicznych. – ebook
Marcin Rządeczka
Nauka od dawna nie jest już prostym rozszerzeniem zdroworozsądkowego obrazu świata. Nagromadzenie materiału empirycznego i poziom abstrakcji, z jakim zmierzyć się musi nie tylko adept czy amator nauk przyrodniczych, lecz nawet przeciętny konsument nauki i jej zdobyczy, sprawiają, że potrzeba filozofii jest dziś paradoksalnie równie silna, jak była przed laty na greckiej agorze. Potrzeba ta dotyczy...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: