silna
Liczba pozycji: 5
Elektronika dla Wszystkich – e-wydanie – 6/2024
Interesująca elektronika dla pasjonatów Kultowe pismo osób fascynujących się praktycznym konstruowaniem układów. Silną stroną tego pisma jest współtworzenie jego treści z Czytelnikami. Czerpiąc wiedzę na temat nowoczesnych podzespołów i rozwiązań układowych, uczestniczą oni również aktywnie w rozwiązywaniu zadań z zakresu konstrukcji układów elektronicznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Budujemy Dom – e-wydanie – 4/2024
Magazyn budujących dom i wykonawców Budujemy Dom jest miesięcznikiem wydawanym przez AVT Korporacja od 1998 roku. Na ponad 200 stronach co miesiąc przedstawiane są krok po kroku wszystkie etapy powstawania domu jednorodzinnego od wykopu pod fundament do zawieszenia lustra w łazience. Językiem przystępnym dla niefachowców opisywane są technologie i materiały stosowane w budownictwie jednorodzinnym....Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 1/2016 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
W tym numerze „Więzi” piszemy, z różnych stron, o narodzie polskim. Na wolę narodu-suwerena powołuje się dziś rządząca partia, realizując swój plan polityczny. Artyści słyszą coraz więcej o swoich obowiązkach wobec kultury narodowej. A w tle pojawia się refleksja religijna nawiązująca do 1050-lecia chrztu Polski. W ramach obchodów tego jubileuszu zaplanowano zarówno program duchowy, jak i uroczystości...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży....Data dostępności:
Data publikacji: