studies
Liczba pozycji: 4
Pro Georgia. Journal of Kartvelological Studies 2022/32 – eprasa
David Kolbaia
„Pro Georgia”, rocznik naukowy wydawany od 1991 roku, który w trakcie tych trzydziestu dwóch lat stał się jednym z najpoważniejszych a także jednym z nielicznych pism naukowych poświęconych szeroko rozumianej problematyce kartwelologicznej (gruzińskiej) i kaukaskiej nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Pismo ma już ogromne zasługi i to w wielu dziedzinach, zwłaszcza w prezentacji badań nad historią...Data dostępności:
Data publikacji:
Polish Archaeology in the Mediterranean 27/2 – eprasa
Grzegorz Majcherek Iwona Zych Urszula Wicenciak Aleksandra Zych Agata Czamara Ewa Czyżewska-Zalewska Marta Momot Marek Puszkarski
Polska archeologia na Morzu Śródziemnym 27/2. Studia w Deir el-Bahari 2. Deir el-Bahari Studies 2 to drugi fascykuł rocznika (PAM 27/2), poświęcony pracom badawczym prowadzonym w świątyni królowej Hatszepsut w Deir el-Bahari. W tomie zgromadzono 18 artykułów dotyczących rozmaitych aspektów działalności ludzi w Deir el-Bahari i okolicach. Tematyka wykracza poza kwestie związane bezpośrednio ze świątynią,...Data dostępności:
Data publikacji:
Polish Archaeology in the Mediterranean 29/2 – eprasa
Iwona Zych Aleksandra Zych Agata Czamara Ewa Czyżewska-Zalewska Anna Południkiewicz Malwina Piorun Jan Kurzawa
Polska archeologia na Morzu Śródziemnym 29/2. Prace terenowe i badania. Tom jest przeglądem najnowszych polskich badań archeologicznych w północno-wschodniej Afryce, basenie Morza Śródziemnego oraz na Bliskim Wschodzie.. Wśród artykułów ułożonych chronologicznie od okresu predynastycznego w Egipcie (III tys. p.n.e.) po okres Królestwa Funj w Sudanie (XVI w. n.e.) znajdują się rozszerzone prezentacje...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w praktyce – e-wydanie – 3/2023
Profesjonalne czasopismo Marketing w Praktyce już od 1996 roku jest wszechstronnym przewodnikiem dla tych specjalistów, którzy chcą być zawsze na czasie i nadążać za nowatorskimi tendencjami w marketingu, dyktowanymi przez wymagania współczesnego świata, a także jego technologiczne przemiany. Tytuł skierowany jest do ludzi zawodowo zajmujących się marketingiem - dynamicznych i otwartych na najnowsze...Data dostępności:
Data publikacji: