obsługa klienta
Liczba pozycji: 23
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook
Michał Słotwiński
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...Data dostępności:
Data publikacji:
Android Poradnik programisty – ebook
Wei-Meng Lee
Zbiór gotowych do użycia, unikatowych przepisów Ten, obejmujący wiele wersji systemu Android aż do wersji Android 4.1, wyczerpujący zbiór to zestaw obowiąz-kowy dla zarówno zaawansowanych, jak i początkujących programistów. Każdy rozdział zawiera rozmaite przepisy i wskazówki, które rozwiązują typowe, codzienne wyzwania. Każdy przepis zawiera omówienie problemu i propo-nowane rozwiązania wraz z dostosowywalnym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kiedy ryby latają. Jak stworzyć inspirujące środowisko pracy – ebook
John Yokoyama Joseph Michelli
Wyobraź sobie małe, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką firmę w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm...Data dostępności:
Data publikacji: